10. marts 2012

"Slappe"-krogen










Hjemme hos Christina Klitsgaard og hendes familie er dette en meget populær plads. 
Slappe-krogen, som ligger i forbindelse med køkkenet, bruges især af gæster som sidder 
og slænger imens maden bliver færdig.

Jeg har desværre ingen før billeder, men inden jeg gik igang stod her en sort sofa og nogle sorte montanaer. Christina ville gerne have et lettere udtryk og var forelsket i nogle hyldeknægte jeg havde fået lavet til mit kontor. Christinas mand Kasper er en ninja og lavede nogen magen til og lykken var gjort. De hvide stole er fra Ikea og det skønne maleri er fra Anne Juul Christophersen

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille.
    Jeg har selv lavet et mikro lille bolig indlæg i dag, men lige som jeg skulle til at udgive, kom jeg til at tænke på din blog, og synes den fortjente lidt opmærksomhed, pga. dens kvalitet, så jeg har linket til din blog. Altså nu er min ikke den mest besøgte i blogland, men synes i hvert fald, at hvis nogle skulle komme forbi, så skulle de også se din.
    God weekend.
    /Mathilde

    SvarSlet
  2. Kære Pernille.
    Din blog er så inspirerende. Elsker når du viser før og efter billeder. Fantastisk!
    Hvor er den smukke træ"skål"/"bakke" på nederste billede fra?

    Kh. Hannah

    SvarSlet