11. juni 2012

Halli hallo, jeg er tilbage...
















Kære blog-venner

Og så gik der lige 2 måneder. Jeg har fået vendt mit liv på hovedet (på den gode måde) og har derfor ikke fået blogget i ALT for lang tid. 

Jeg har fået arbejde som indkøber/afdelingschef i Salling Århus og jeg har det så sjovt. Aldrig har jeg mødt så mange søde, sjove og forskellige mennesker på ét sted. 

Det kræver en masse tid og jeg kan derfor ikke blogge så meget som før (dog mere en én gang hveranden måned) og jeg kan ikke nænne at lukke den.

Håber I stadig har lyst til at følge med.

Kæmpe kh Pernille.







9 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne følge dig endnu! Håber på at se nogle flere make-overs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette
      Der kommer helt sikkert flere make-overs:)
      Kh Pernille

      Slet
  2. Det har vi da Pernille. Tillykke med jobbet, dejligt at hører der er liv i dig. kærlig hilsen Helle

    SvarSlet
  3. Hej Pernille!
    Jeg har lige et spørgsmål.. måske er det dumt og måske har du allerede skrevet det et sted, men sagen er den, at jeg har et værelse på omkring de 22 kvm, som jeg virkelig gerne vil lave om på. Jeg har set, at du kører det der (som for øvrigt er super cool) tilbud med "indretning for under en tusse", men som desværre kun går op til 15 kvm. Så nu kommer jeg til spørgsmålet: hvor meget ekstra ville det koste at gøre det for mit værelse? altså stadig vha. det samme koncept, men nok bare lidt dyrere - eller kører du overhovedet med det endnu, nu hvor du har fået dig et arbejde? :-)

    mvh. Astrid

    SvarSlet
  4. Kære Astrid
    Det er slet ikke noget dumt spørgsmål. Prisen for dit rum vil være 1400,-
    Kh Pernille

    SvarSlet
  5. Tillykke med det nye job :D

    SvarSlet