12. marts 2012

Før og nu : Fra rockn'roll til mors værksted




























Vores kælderværelse har indtil nu været fuld af larm og drengehørm. Det er nu flyttet ud i garagen og mor er flyttet ind. Her har jeg både plads til at skrive, sy og udarbejde nye indretningsforslag til mine kunder. Jeg kan oven i købet også sidde og slappe eller have sovende gæster opmagasineret dernede.

Jeg har malet sorte prikker på endevæggen mha. små runde skumgummi-dimser købt i Søstrene Grene.
Det er, når man har målt ud, utrolig nemt og næsten gratis. Jeg købte bare en farveprøve, da man jo næsten ingen maling skal bruge på prikkerne. Vælg den farve prik der passer til dig og få på den måde lidt nyt liv på væggene. Man kan sagtens sætte billeder op på prikkevæggen.

8 kommentarer:

  1. Ej, det er flot!

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med den prikkede væg, og det lyder nemt! Det kunne være jeg skulle prøve det, når jeg snart skal flytte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marie. Når først man har målt ud er det så nemt.
      Bare på med vanten:)

      Slet
  3. Du er så skide inspirerende Pernille! Det er kræs - jeg er virkelig stor fan. Og som ovenstående kommentar er jeg også VILD med prikkerne og må igang med en copy paste herhjemme :)
    Stort knus fra Louisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louisa. 1000 tak, du er så sød.
      Mange kærlige PRIKKER Pernille

      Slet
  4. hej pernille! sikke en forandring :-)
    jeg leder efter nogle ting til mit eget kontor/værelse. kunne rigtig godt tænke mig en stor, gammel kiste, en voksdug med et retro/old school print (der efter mit hoved skal clipses fast til mit bord)og et sminkebord/bord til småsager og bøger... har du nogle gode tips til hvor i landet man kunne tage hen, eller hvor på nettet man skaæ søge, hvis man er ude efter sådan lidt retro stil? :-)
    /Nanna

    SvarSlet
  5. Hej Pernille
    Du bliver simpelthen nød til at fortælle mig, hvor du har fundet den lækre sorte stol! Jeg har ledt efter den overalt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Det er en stol min mor fandt på genbrug for mange år siden. Du må på jagt.
      Kh Pernille

      Slet