16. marts 2012

Martha Stewart besættelse


















Jeg kom den anden dag til at købe et Martha Stewart Organizing Magasin. 
Det har lige siden jeg åbnet det, været grunden til at mit hjem i disse dage er blevet sorteret og organiseret. Det er en fornøjelse at gå igennem de rum jeg er færdig med og bare for sjov lige kigge ned i skufferne imens jeg sender Martha en kærlig tanke (hun ligner én der kunne bruge det)

Jeg har brugt nogle af mine mange kurve og æsker til at sortere mine ting i. Jeg synes æsker er noget af det mest dekorative der findes og i gamle dage, før Daisyæsker m.fl. havde set dagens lys, pakkede jeg sko-æsker ind i fint papir.

Jeg håber du får lyst til at sortere dine ting, for jeg lover dig det giver luft, både i hjemmet og i hovedet.
Have fun.

5 kommentarer:

  1. Jeg bliver nødt til at vide, hvad den lampe hedder, som er guld indvendig og hvid udenpå? :-)
    ps. Det ser bare super godt ud
    /Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja.
      Lampen er fra Kartell og hedder Bourgie.
      Du kan finde den her: http://www.casanovafurniture.dk/shop/kartell-bourgie-hvid-4592p.html
      Kh Pernille

      Slet
  2. Hold da op nogle virkelig lækre billeder!

    SvarSlet
  3. Jeg kom lige forbi, og er nødt til lige at hører, hvor du købte det magasin, for det kunne jeg godt tænke mig. Måske det kunne hjælpe mig med at få ryddet ud :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lena
      Jeg har købt magasinet i Salling Aarhus. Håber de stadig har det.
      Kh Pernille

      Slet