4. oktober 2011

Tea for two


Jeg var så heldig i går aftes at få uventet besøg af min aller-go'este veninde. Hun havde været en tur i Odense og havde taget en dejlig pose te med hjem til mig. (Hun ved jo jeg er så glad for lyserød og syntes at den passede perfekt til mig) Denne søde gestus fik mig til at tænke på hvor vigtigt det er at passe på sine kære veninder, og hvor lidt der egentligt skal til for at gøre vores sweethearts glade. Her har du lige 3 helt gratis ideer til hvordan du kan gøre din venindes humør eksta hoplalala idag:
1. Send hende et håndskrevet brev hvor du fortæller hende hvor kær hun er.
2. Pluk en dejlig efterårsbuket og hæng den på hendes dør.
3. Bag hendes ynglingskage og smut forbi til en kop te. yum yum
Eller benyt dig af deluxe udgaven som består af nr. 1-2-3. Lykken vil ingen ende tage.... :)
Ps. Hvis det hele bare lige bliver lidt for Barbara Cartland romantisk-sukkerdryppende-nussepusset kan du jo også bare sende en sms.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar