13. oktober 2011

Don Drapers office...Please hold





Mit kontor bliver brugt til mange ting og flytter også tit plads, men én ting er altid den samme og det er min opmærksomhed på at jeg skal have ting omkring mig som jeg bliver glad af at se på. Det er specielt vigtigt i de stunder hvor det måske ikke er mit ynglingsarbejde som skal foretages men derimod de pligter som hører til enhver familie. Det hele glider ligesom lidt lettere ned når man er omgivet af sine små skatte og favoritfarver, og måske ovenikøbet også har forkælet sig selv med en skøn rumspray som giver god energi og måske miner én om en speciel god dag. 
Tip: Brug et spejl som opslagstavle og skab dynamik og glamour i dit kontor.( så kan du også altid lige tjekke frisuren hvis nu Don D. skulle kigge forbi til en lille sjus....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar