10. oktober 2011

Kære søster har du lyst til at trylle i min og dejlige Ak's lejlighed?...Please....tag Martin med !

FØR



                                                                             EFTER






Min lillebror Jakob og hans søde kæreste Ann-Katrine bor i denne lejlighed på østerbro. Ann-Katrine boede i den først sammen med hendes veninde men så kom Jakob ind i billedet. De mødte hinanden på en bjergtop i Frankrig og har været uadskillelige lige siden. Ann-Katrines far havde foræret dem 5000,- kroner til bestik, men Jakob og Ann-Katrine blev hurtige enige om at det var de slet ikke gamle nok til at finde endnu og ville meget hellere bruge pengene til at shine lejligheden lidt op. Derfor ringede Jakob til mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at hjælpe dem og om Martin ikke også ville tage med så han kunne lege handymand i en weekend. Det ville vi jo selvfølgelig gerne og drog afsted til en meget hyggelig og travl weekend. ( jeg kommanderede mest da jeg var temmelig gravid på det tidspunkt, men det er jeg også ret god til, specielt når Martin er modtageren):) 
Vi malede striber, malede køkkenet sort, lavede en skillevæg mellem køkken og spisepladsen, købte nye stole og et sort skab (ikea) og vi lavede lamper til spisebordet.... Pyyha.
Jakob og Ann-Katrine er så glade for resultatet og hygger sig nu endnu mere ude i deres køkken-alrum.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot!!
    Hvor er de nye "metal" stole fra?

    SvarSlet
  2. ihhh, 1000 tak. "Metal" stolene som er laver af træ er fra Ikea. De er desværre taget ud af produktion, men jeg håber de laver dem igen for jeg er også vild med dem.
    Kh Pernille

    SvarSlet