14. september 2011

minitrendrapport eller en meget dyr gave fra min private julemand








Jeg er helt dårlig over de super cool dip and dye taburetter som Judith Seng med base i Berlin har fremtryllet (jeg ku´godt nøjes med to)
Den smukke arkitektlampe er selvfølgelig Hollandske Moooi som ikke kender ordret begrænsning. Jeg bliver altid betaget af ting som bliver lavet i anderledes og uventede materialer.
Iacoli og McAllister  (+ min højtelskede Fraiser) er fra Seattle og har skabt denne uhøjtidlige lampe som kan give ethvert rum et tilpas råt og personligt look som mange drømmer om.
B&BItalia er i min verden et af de allerbedste valg hvis man skal ud og investere i en ny lænestol eller sofa (i.love.it) Der er en power som man skal lede længe efter i deres produkter og man bliver en smule mere rockstar hvis man ligger og ser beverly hills i B&B end hvis man ligger i Biiiibbb.
Man kan tydeligt se at Paola Navone er mor til den lidt søde og lidt pudsige stol. Den er i hvertfald halvsøster til Goastserien Paola lavede for Gervasoni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar