20. september 2011

Konkurrence: Vind denne smukke lampe fra Eleanor Home (værdi kr.2350)


Jeg er i gavehumør og udlover denne superfine væglampe fra Eleanor Home (værdi 2350,-). Lampen er flot som sengelampe, på kontoret, som utraditionel badværelseslampe og udendørs kan den også bruges.
(Jo, den er godkendt til inde-, ude- og vådrumsbrug)
Er det dit hjem lampen skal flytte ind i har du muligheden nu for at få fingre i den.
Sådan deltager du i dysten: Skynd dig at blive fast læser af bloggen. I samme øjeblik bloggen runder 80 faste læsere trækker jeg den heldige vinder. Vinderen offenliggøres her på bloggen og bliver sendt med posten og bliver selvfølgelig pakken ind efter alle kunstens regler, så den når sikkert frem til sit nye hjem.
Er du klar? Skynd dig at tilmelde dig som fast læser og spred gerne det glade budskab blandt alle dem du kender som også er vilde med indretning og kunne tænke sig at følge min blog. Jo hurtigere vi når de 80 faste læsere jo hurtigere har vi en vinder - måske bliver det dig....

9 kommentarer:

  1. Ihhhh den vil jeg gernen vinde. KH Anette

    SvarSlet
  2. Smuk! Den vil være et godt match til min sofa. Krydser fingre.

    SvarSlet
  3. Lækker, lækker lampe:) Jeg ved lige hvor den skal hænge hvis jeg bliver den heldige ;)

    SvarSlet
  4. Iben Sandra Svensson20. september 2011 kl. 19.56

    Skønt design. Jeg krydser fingre og sender hilsener. :) Iben

    SvarSlet
  5. Kære deltager, husk at tilmelde jer som faste læsere så i er sikre på at være med i lodtrækningen. Kh Pernille

    SvarSlet
  6. Åhhh, den vil jeg også gerne vinde. Melder mig straks som fast læser. :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har lige fået en lille (sort) hundehvalp, som er helt utrolig mørkeræd. Lampen ville falde på et meget mørkt sted - og så matcher den oveni købet vovse ..

    SvarSlet
  8. kære Pernille

    Super skøn lampe, mon ikke den vil se godt d på den gamle klitgaard, hvor der er rigtig rigtig mørkt og stille i den tid vi går i møde.

    Manden vil elske den når han læser i soafen.

    kh

    Mette

    SvarSlet