6. februar 2012

Pistacie


















Denne fine grønne farve har næsten samme virkning som pink (sagde jeg virkelig det:))

Den er skøn som farve på et møbel og tilbehør, men jeg vil ikke råde nogen til at bruge den som væg farve. Prøvede det hjemme hos mine forældre som havde et gæsteværelse som blev prøveklud og ret hurtigt blev malet over igen. Den bliver lidt tung, men er superfin sammen med især hvid og lyserød.

Skal da helt sikker ha' sådan et par lyserøde bukser, de er da simpelthen skønne.

4 kommentarer:

  1. Grøn kan være så flot! Og lækker - lige til at spise :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marie, Er helt enig... Hyg dig
      K Pernille

      Slet
  2. Hej Pernille. Dejlige billeder - glæder mig nu bare endnu mere til foråret og sommer!
    Super lækker blog, følger den dagligt. Er også selv helt tosset med indretning - så finder din blog enormt inspirerende!

    Hilsen Kathrine

    SvarSlet
  3. Kære Kathrine. 1000 tak for din søde kommentar, det er da bare dejligt at høre.
    Glæder mig også helt vildt til det bliver forår. Uhh hvor skal vi være fine, ikk?
    Kh Pernille

    SvarSlet