7. januar 2012

Prinsessen på ærten (næsten)
















Det er ingen hemmelighed at jeg har været besat at indretning siden jeg var barn. Min ynglingsleg var flytte-om-legen, og da jeg på et tidspunkt fjernede ALT fra mit værelse som havde en farve, blev min mor lidt bekymret og syntes det lignede et køleskab. Jeg var helt vild med looket, og elskede at jeg kunne skabe forskellige udtryk på mine helt egne 10 kvm2. Jeg elsker stadig at indrette børneværelser, især når den bare må få fuld skrue fra gulv til loft. 

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille

    Jeg tror, jeg er stødt på dig via Christina Klitsgaard. Det er en skøn blog, du laver – men altså, kan det virkelig passe, der der er nada business bag det her? Ingen flere gode råd at investere i? Ingen Pernille med en rød sløjfe omkring at give for eksempel sine børn og deres langt fra ligeså fantastiske børneværelse som dem, du viser?

    Kom frisk. Ud af busken. Hvor kan vi få mere af dig? Eller er der noget, jeg totalt har misset?

    KH

    SvarSlet
  2. Hej Line.

    1000 tak for din kommentar. Sjovt du lige skulle spørge om min business da jeg præcis idag sagde til min mand at jeg vil have noget mere konkret på bloggen om hvad det er jeg laver. Jeg har haft barsel de sidste 10 mdr men har planer om at springe ud af busken nu for fuld tryk og så skal jeg nok tage en rød sløjfe på...

    Kh Pernille

    SvarSlet